Egészséges Módja annak, hogy lefogy Gyors

Fogyni által, Gyors fogyás Tippek, Útmutató fogyni által Gyakorlatok, Diéta Pirula, fogyókúrás Programok

Tartalom

    fogyni által milyen a zsírégetési mód

    Íme a nagy fogyás matek - így számold ki, mennyit kell fogynod MME Mindenki álmodozik arról, hogy egyszer megtudja, mi az optimális testsúlyvesztés képlete. Fülöp Lili, dietetikus most elárulja neked.

    A cikk végére rájöhetsz, hogy ez nem is olyan bonyolult, mint elsőre tűnik.

    fogyni által tippek lefogyáshoz alvás közben

    Az egész egy egyszerű matematikai, logikai elven alapul: tartsuk kalóriadeficitben a szervezetünket és fogyni fogunk! Kalóriamegvonáson belül is vannak azonban határok, amelyeket nem szabad átlépnünk.

    Ahhoz, hogy 1 kilogrammot veszítsünk a testsúlyunkból kalóriával kell csökkenteni az energiabevitelünket, vagy ugyanennyivel többet kell elégetnünk, de a legjobb mégis, ha a kettőt kombináljuk, tehát kevesebbet is eszünk, de el is égetünk egy bizonyos mennyiséget testmozgással.

    fogyni által trükkök a fogyás gyors

    Ahogy leírva is látszik, kalóriadeficit elég tetemes mennyiség ahhoz, hogy egyik napról a másikra megvonjuk magunktól, éppen ezért, ne legyen célunk a drasztikus kalóriamegvonás és a gyors fogyás. Az optimális testtömegvesztés 0,5, de maximum 1 kg legyen egy héten!

    fogyni által zóna tökéletes rudak a fogyáshoz

    Egy másik fontos mutató az alapanyagcserénk kiszámítása, amely azt az energiamennyiséget jelöli, ami a belső szerveknek szükséges az alapvető működéshez, tehát logikusan kikövetkeztetve, ez egy olyan kalóriamennyiség, ami alá nem érdemes hosszú távon legalábbis biztosan menni egy diéta során.

    Ha a számításunkkal végeztünk és megkaptuk az alapanyagcserénket, érdemes azt különböző fogyni által a fogyni által aktivitásunkhoz igazítani. Egy jellemzően ülőmunkát végző, nem túl aktív ember esetében ez 1,4 — 1,7-es szorzó is lehet, míg egy nehéz fizikai munkát végző, vagy sportoló ember esetében ez 3,8-ig is felkúszhat.

    Most már kezd összeállni a kép, és látjuk, hogy az alapanyagcsere és a súlytartás esetére kiszámolt energiabevitel közé eső kalóriamennyiség lesz az, amivel fogyni tudunk. Óvatosan a zsírokkal, míg 1 gramm fogyni által és fehérjében 4,1 kcal-t találhatunk, addig a zsírokban 9,3 kcal bújik meg fogyni által által a mennyiségben.

    fogyni által fordulhat elő fogyás ibs sel