Mikor, mennyit, hogyan? Minden, amit tudni akartál a kardióedzésről

Égeti e a korcsolyázás a zsírt

Tartalom

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    A jégen siklás fiatalnak, idősnek, nőnek és férfinak is ajánlható. Aki most vág bele először, óvatosan tegye meg az első jéglépéseket.

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    Előnyt jelent a görkorcsolya- és a sítudás, illetve bármiféle sportmúlt, utóbbi azért, mert ismered a tested reakcióit, tudod, hogy türelmesnek és kitartónak kell […] A táncszerű mozdulatokkal járó felszabadultság hatásos terápia a hétköznapok okozta bajokra.

    Előnyt jelent a görkorcsolya- és a sítudás, illetve bármiféle sportmúlt, utóbbi azért, mert ismered a tested reakcióit, tudod, hogy türelmesnek és kitartónak hogyan lehet fokozni a fogyás erőfeszítéseit lenned egy új sportmozgás elsajátításánál.

    • A legjobb téli zsírégető program – szerintünk | Well&fit
    • Nem kell rögtön erőgépekkel kezdeni.

    A legjobb, ha nem egyedül próbálsz meg rájönni a korizás technikájára. Tanítson valaki, aki jól korcsolyázik, vagy iratkozz be felnőttoktatásra.

    Fontos, hogy már az elején a helyes technikát gyakorold, mert a bevésődött helytelen mozdulatokon később nehezebb változtatni, s ez már a továbblépésben akadályoz. Változó, hogy ki milyen gyorsan fejlődik, de az ötödik-hatodik alkalommal már a legbátortalanabbak is biztonságosan siklanak majd, miközben egyre kevesebb energiára lesz szükségük a haladáshoz.

    Akár egy fitneszedzés A jégkorcsolyázás aerob mozgás, mint a futás vagy az aerobik, azaz folyamatosan fokozott oxigénfelvételre készteti a szervezetet, ezzel javítja a keringést, növeli az állóképességet, s így csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát.

    Izomerősítő és alakformáló, elsősorban a láb- és farizmokat dolgoztatja meg, de munkára készteti a hátizmokat, táncos mozdulatoknál a kart is.

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    Ideális terápia derék- és hátfájásra. Az egyik legszórakoztatóbb zsírégető program, átlagos, egyórás korcsolyázással kalóriát égethetünk.

    Az edzés, amely a kövér zsírt égeti by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Volt már valaha a ruhába öltözve, amikor hirtelen lefelé nézel, és azt gondolja: "Honnan jött ez? Lehet, hogy az extra zsír, amely a fenekedbe és a combjába ült, ahol hozzá tartozik, most már a hasába költözött. Vagy talán egy nagyobb hasa olyan, amivel küzdöttél az egész életedben, és végre elég volt. Vagy, mint sok más ember, ahogy az életkor lassan felbukkant, a derékvonal méretét is megmérte.

    Mikor kezdjék a legkisebbek? A legtöbb korisuliban éves kort jelölnek meg alsó határnak, de nagy az eltérés a gyerekek között, ki mikor képes arra, hogy részt vegyen a munkában, s követni tudja a bemutatott mozgást.

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    Az, hogy a gyereked tehetséges-e a sportban, és érdemes-e versenyeztetni is, az oktató keze alatt derül ki, ám ha ilyen ambícióid vannak, akkor a éves korszakban kell beíratni a kicsit korcsolyaoktatásra. Szoktatás céljából az ennél kisebbet is leviheted a jégre, de azért ne erőltesd! Fogd a kezét, hagyd lépkedni, csúszni, érezze, milyen a jégen állni, de kíméld meg a rossz élményektől.

    A kültéri testmozgás a hideg téli időben ugyanolyan fontos, mint a melegebb, tavaszias hónapokban. Sokan futócipőt vesznek, hogy még a reggeli napfelkelte előtt kocogjanak pár kört, vagy éppen a munka végeztével kicsit kieresszék a gőzt. Annak ellenére, hogy a hidegben való futás amellett, hogy átmozgatja az ember porcikáját, és üdítően hat a testre, vannak, akik nem kifejezetten kedvelik monotonitása miatt. Jó hír, hogy számos olyan téli mozgásforma van, amikkel rengeteg kalóriát égethetsz, miközben szellemileg is felfrissítenek. A sportolni vágyók kiszolgáltatottabbak a téli időjárással szemben, hiszen a hideg hatására a vérerek beszűkülnek, ami miatt nem képes a test megfelelő mennyiségű oxigént szállítani a sejtekbe és az izmokba, így nagyobb a sérülésveszély is.

    Öltözködés A szabadban való korizáshoz égeti e a korcsolyázás a zsírt kell nagykabátot venni — kényelmes, réteges öltözetet javasolnak, égeti e a korcsolyázás a zsírt könnyen tudsz mozogni. A legjobb választás egy puhább, testre feszülős nadrág, felülre trikó, póló, pulóver, fejre sapka, kézre kesztyű. Utóbbi nagyon fontos, mert véd az esésnél: tompít, és ha véletlenül átkorcsolyáznak a kezeden, kevésbé lesz súlyos a sérülésed.

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    A fedett jégcsarnokokban sincs meleg, legfeljebb fok, így ennek megfelelően a kintihez hasonlóan öltözködj! Tudtad a korcsolyázásról? Bízd az oktatódra, mit érdemes venni!

    égeti e a korcsolyázás a zsírt

    A témáról bővebben a Nők Lapja Egészség magazin februári számában olvashatsz! Kapcsolódó cikkek.

    • A görkorcsolya hatása - adacsfoto.hu
    • Mikor, mennyit, hogyan?