Hiánybetegségek és tüneteik, Ásványi hiány és fogyás

Ásványianyag hiány és fogyás, Vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek a fogyókúra alatt – Mit, mennyit, miért?

Tartalom

    Egyes ásványi anyagok megfelelő bevitelének nemcsak az egészségmegőrzés szempontjából van jelentősége, hanem akkor is, ha fogyni szeretnél.

    ásványianyag hiány és fogyás

    Mivel a diéta ideje alatt kevesebb táplálék jut a szervezetednek, ezért nagyon fontos, hogy olyan ételek közül válogass, amelyek gazdagok a következő ásványi anyagokban, így elkerülheted a hiánybetegségeket, sőt, észre fogod venni, hogy a kilók is gyorsabban olvadnak. Lapozd végig a listát!

    ásványianyag hiány és fogyás

    A króm az egyik legfontosabb ásványi anyag a súlyvesztés szempontjából, ugyanis segít az inzulin- és a vércukorszint kiegyensúlyozásában, így megfelelő fogyasztásával megelőzhetőek a falási rohamok. Egyik legfontosabb forrása, a brokkoli egyébként is kiváló fogyókúrás táplálék laktató rosttartalma miatt, ráadásul akár öt kilót is fogyhatsz vele.

    • Ásványianyag-hiány és fogyás Motivációhiány!
    • Fogyás hitvallás

    További krómforrások a magvak, a tojás, a halhús, a kakaó és szinte az összes zöld színű zöldség. Szuperhatékony zsírégetők!

    ásványianyag hiány és fogyás

    Ha ezekből naponta egy-egy evőkanállal dobsz az ételekhez, máris megduplázhatod a fogyást! Mutatjuk a legjobb vízhajtó, eltelítő táplálékokat.

    ásványianyag hiány és fogyás